tisdag 26 januari 2010

Skönt

Det känns så skönt när man ha tränat nyss! Det känns så avslappat efteråt! Jag ska försöka gå ner fort som möjlig fram till Juni och få se resutalt! :D Imorgon ska jag simma i simhallen, då måste jag stiga upp så tidig. Ska stiga upp typ halv 6 sen åka till simhallen, kl 06:00 till 07:15... Lagom till frukost! :D

Förresten, jag och Jessica kommer till Örebro under vecka 9 så var beredd att smsa mig om vill träffa mig! :D Om ni ha inte min nummer så meddela mig msn eller facebook=)

Älskling, måste säga att du är så jävla underbart! Du finns alltid i mitt hjärta och det kommer alltid vara det! Mitt hjärta tillbehör dig evig! Jag är så tacksam att du finnas i min livet annars skulle jag vara meninglöst, varje gång jag ser dig så känner mig glädje inre mig. Jag är riktig absolut glad att jag vågar tog chans på dig! Du är verkligen allt för mig. Du och jag för alltid<3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar