söndag 24 januari 2010

Mysig

Under helgen var det mysig! Jag och älskling drog till Borlänge i fredags, Vi kollade runt saker där. Jag köpte snygg skor från jack&jones och älskling köpte snygg festkläder från Wear it company. Så billig där. Alla grejor var så svin billig. Jessica dreglar på en stövlar/skor som hon ville ha! Men hon tvekade om hon skulle köpa den eller ej så det blev inte. Jag tyckte det var skitsnygg på henne men men. Fråga är om hon kommer använda den så ofta? Det är så bra fråga.

sen handlade vi mat massor i Willys! Sen åkte vi hem och tog lugnt, igår lördag var det också mysig. Alltid mysig med Jessica <3 vi kollade på några filmer sen lagade vi mat! TacoPaj! Så jävla gott det var. hehe

Idag ska vi göra Pasta med skinka och ost ugn! Mums! =) Nu älskling är i träningen, kommer hem kl 18:00 då sätter vi igång med maten! Alltid kul att göra mat med henne! <3<3<3 Älskar dig jättemycket, du är verkligen allt för mig! Min gumman Jessica <3<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar