torsdag 4 februari 2010

Halloj!

Ett tag sen jag skriva i blogg=)

Det känns så härlig att träna! Det har väl gått bra tkr jag.

Nu helgen ska jag tillbringa tiden hos Älskling! Det ska blir massa med mys;) Längtar redan hihi...

Nästa onsdag är det stor dag, Match Leksand mot AIK och våra 2 månader dagen=) hihi, Ha inte väl planera något för henne men jag vill vänta till nästa helgen pga alla hjärta dag! Jag ha stor ÖVERRASKNING för henne. Jag vet att hon hatar överraskning, hihi. Får ser hur det blir =) Kan berätta för er sen hur hon reagerar det eller ej =)

Jessica González, Du är världens bästa, underbarast och sötaste! Du anar inte hur mycket jag älskar dig! Du får mig alltid skratta och bra på humör. Ditt leende och personlighet får min kroppen att smälta! Mitt hjärta kommer tillhöra dig alltid! Tar hand väl om den. Varje dag som går ännu mer faller jag för dig!!!

Jag älskar dig jättemycket Jessica! Kom ihåg det sötnos!!!!<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar